ثبات قیمت ها در آخر هفته بازار اهن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

ثبات قیمت ها در آخر هفته بازار اهن


اخبار بازار اهن در روز های اخیر حاکی از افزایش قیمت های مجدد می باشد. گفتنی است که در هفته ی گذشته فقط 2 روز قیمت ها ثابت بود و باری دیگر قیمت ها افزایش پیدا کرد. البته این افزایش قیمت ها مانند روند افزایشی دفعه های گذشته شیب زیادی نداشت و قیمت ها به آن حدی که در اوج افزایش قیمت بازار آهن بود نرسید. همچنین لازم به ذکر است که در آن دو روزی که قیمت های ثابت را در بازار آهن داشتیم، بهترین فرصت برای خرید آهن آلات ساختمانی بود که خرید و فروش های چشم گیری در بازار دیده نشد. معمولا در روز هایی که قیمت آهن آلات در بازار ثابت باشد، مردم تمایل کمتری نسبت به خرید پیدا می کنن که دلیل این امر می تواند پیش بینی های آنان نسبت تحولات قیمتی در بازار باشد.

هر چند که در روز های پایانی هفته ی گذشته شاهد افزایش قیمت ها در بازار بودیم. اما در آخرین روز از هفته ی گذشته یعنی پنج شنبه، قیمت ها ثابت بود. دلیل ثابت بودن قیمت ها در روز پنج شنبه می تواند تعطیل بودن بسیاری از کارخانه های تولید کننده اهن الات و یا تا ظهر فعالیت کردن عرضه کنندگان اهن در بازار باشد.

برای برسی کردن علل مختلف افزایش قیمت در بازار اهن باید چند نکته را مورد توجه قرار داد. از جمله کاهش واردات. بدین منظور که بدلیل کاهش پیدا کردن واردات محصولات آهنی به کشور، افزایش قیمت رخ میدهد. زیرا بازار کم کم به سمت و سوی انحصاری شدن عرضه کنندگان سوق پیدا می کند. در این زمان وقتی که مشتریان در انتخاب کردن جنس و برند اهن الات مورد نیاز خود محدود بشوند و قدرت انتخاب آنها کاهش یابد، عرضه کنندگان اقدام به افزایش قیمت خواهند کرد. البته این تنها دلیل افزایش قیمت ها در هفته های اخیر نیست. از دیگر عوامل می توان به افزایش قیمت سنگ آهن در چین اشاره کرد که دیگر بازار ها را نیز تحت الشعاع خود قرار می دهد. همچنین باید نرخ تورم و کاهش تولید ها را در ماه های اخیر نیز در نظر گرفت.

 

 

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی ، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما  ⬅️اینجا ➡️ را کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: